Slumpmässiga inlägg


Blog Archive

(c) megastorm.se devylia @ gmail.com. Använder Blogger.
- -

PostHeaderIcon Nästa spel: Dante's Inferno

Imorgon ska jag ta itu med ett nytt spel nu när Mafia 2 är avklarad och stoppad i hyllan. Den här gången blir det ett litet äldre spel vars namn är Dante's Inferno som gavs ut av EA tidigare i år. Spelet är väl en God of War-klon i alla bemärkelser men eftersom jag bara spelat God of war 1 och PSP-versionen så har jag inte så mycket att jämföra med. Jag misstänker att betyget kommer sluta på 6 eller 7 av 10. Och det säger jag innan jag ens startat spelet första gången. Försäg testade jag demot för länge sedan och demot gjorde så jag väntade till just den här prisklassen; 250 kr.

Ful bossar finns det gott om tydligen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Nya kommentarer

Tävling


Follow megastormse on Twitter

Gillar ni den nya desingen på megastorm?

Världens bästa tyckare

Blogger TemplatesTop Commentators Widget for Blogger