Slumpmässiga inlägg


Blog Archive

(c) megastorm.se devylia @ gmail.com. Använder Blogger.
- -

PostHeaderIcon En timme Dante's Inferno

Tog äntligen tag i det där spelet från EA som dom gjorde en del PR-kupper runt. En timme har jag väl suttit nu och börjar ta Familjenspels varning på allvar. Att jag kommer få ett helvete både spelmässigt och mentalt. Jag kommer inte att ge upp ännu men om det fortsätter så här så kommer jag mest längta bort medan jag spelad. Och det är ju inte meningen.

Även om spelet inte är jätteskoj är det faktiskt ganska snyggt. På ett äckligt vis.

1 kommentarer:

Familjenspel sa...

Tja eller så var det det som var meningen, att man inte vill hamna i helvetet :) Jag spelade detta dessutom efter God of War 1-3 som jag plöjde igenom.. då var kontrasten stor vill jag lova :)

Skicka en kommentar

Nya kommentarer

Tävling


Follow megastormse on Twitter

Gillar ni den nya desingen på megastorm?

Världens bästa tyckare

Blogger TemplatesTop Commentators Widget for Blogger