Slumpmässiga inlägg


Blog Archive

(c) megastorm.se devylia @ gmail.com. Använder Blogger.
- -

PostHeaderIcon Några timmar Splinter Cell

Det kändes ganska lätt att besluta sig om att ta en paus i Dante's Inferno till förmån för Splinter Cell. Så det gjorde jag och har väl spelat i några timmar nu. Jag vet inte riktigt vad jag tycker. Jag får liksom inget flyt i det. Det finns mycket som är bra rent spelmässigt och att Sam Fischer är riktigt arg råder det ingen tvekan om. Fast som jag sa så känns det inte som jag får något flyt. Sånt där som man känner när man spelar ett riktigt bra spel. Vi får väl se hur det utvecklar sig men just nu kan jag i alla fall säga att det här är roligare än Dante's Inferno.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Nya kommentarer

Tävling


Follow megastormse on Twitter

Gillar ni den nya desingen på megastorm?

Världens bästa tyckare

Blogger TemplatesTop Commentators Widget for Blogger