Slumpmässiga inlägg


Blog Archive

(c) megastorm.se devylia @ gmail.com. Använder Blogger.
- -

PostHeaderIcon Osmakliga bröst

Det har pågått en liten debatt om nakna kvinnor i spel under några dagar eftersom 2k czech i och med Mafia 2 tyckte det var nödvändigt att att ha med Playboy-tidningsomslag som samlingsobjekt i sitt spel. Det tyckte inte många andra (inte jag heller) och debatten om förlegad kvinnosyn och jämlikhet har åter igen blossat upp. Det enda jag vill säga med det här inlägget är att naket inte alltid är sexigt. Just nu håller jag på med att plåga mig igenom Dante's Inferno (Dante plågas, själv tycker jag väl att det är lite halvtrist mest). Och där finns det massor av naket. Väldigt lite sexigt däremot. I Lust så slåss man mot många nakna kvinnor som inte är sexiga någonstans. För att inte tala om bossfighten på den banan. Usch. Föda odöpta genom sina bröstvårtor var äckligare än vad jag trodde.

Fast å andra sidan är ju hela spelet ganska äckligt.

Slutsatsen är hur som helst att naket inte alltid är sexigt.

5 kommentarer:

Familjenspel sa...

Hehe ett av få tillfällen som det spelet var underbart! Mer odöpta barn i bröstvårtor tycker jag!

Ina (NG+) sa...

Lust var det som fick mig att "tappa" spelet. Har inte plockat upp det sedan jag klarade den cirkeln. BLÄÄÄÄH

Niklas sa...

Familjenspel: Jag är försäg ganska tacksam att det inte innehåller bröstvårtor som föder oödpta i fler spel faktiskt! Kanske i Mafia 3 när man plockar upp Den gudomliga komedin kanske? =)

Ina: Jasså? Ja, var det för osmakligt för dig eller? =)

Victoria sa...

jag klarade ut spelet på 6 timmar, väldigt osmakligt, Ja. Det fanns inget i spelet som fängslade mig, men helt ok om man bara vill döda en stund.

Niklas sa...

Victoria: 6 timmar är kanske lite väl kort? näh, det är ingen höjdare

Skicka en kommentar

Nya kommentarer

Tävling


Follow megastormse on Twitter

Gillar ni den nya desingen på megastorm?

Världens bästa tyckare

Blogger TemplatesTop Commentators Widget for Blogger