Slumpmässiga inlägg


Blog Archive

(c) megastorm.se devylia @ gmail.com. Använder Blogger.
- -

PostHeaderIcon Tävling: Vinn Kingdom Hearts 358/2 Days

Ny tävling här på Megastorm. Jag är nämligen i grymt stort behov av en slogan för bloggen men kommer inte på någon så därför behöver jag er hjälp.

Alltså, en slogan till Megastorm.se. Slogan ska vara på svenska.

Priset är: Kingdom Hearts 358/2 Days till Nintendo DS

Jag vill ha in bidraget senast midnatt Lördagen den 11 september i år. Skicka in bidraget till min mail som är devylia@gmail.com. Må bästa tävlande vinna.

6 kommentarer:

EmmyZ sa...

Synd att jag redan har spelet. Men jag hoppas att du får in någon bra slogan! :-)

Niklas sa...

EmmyZ: Du kan faktiskt ha två ex, eller lämna in en slogan i alla fall? =)

Miamat sa...

Ojoj,jag som är nyförälskad i min DS (tack vare DQ9) och minns första Kingdom Hearts med stor förtjusning! *tar på tänkarmössan*

Niklas sa...

Det tycker jag verkligen att du ska göra! Och det här spelet är faktiskt bra.

Henke (spelgubben) sa...

Hur många bidrag får man lämna in :P

Niklas sa...

Hur många man vill =)

Skicka en kommentar

Nya kommentarer

Tävling


Follow megastormse on Twitter

Gillar ni den nya desingen på megastorm?

Världens bästa tyckare

Blogger TemplatesTop Commentators Widget for Blogger