Slumpmässiga inlägg


Blog Archive

(c) megastorm.se devylia @ gmail.com. Använder Blogger.
- -

PostHeaderIcon Förändringsarbetet

Som ni kanske har märkt ett tag så har sidan genomgått en rad förändringar. Den största är utan tvekan utseendet som har bytt skepnad ganska ordentligt. Bilden högst uppe just nu är från spelet Call of Juarez: Bound in Blood som jag tyckte riktigt mycket om. Om ni undrade. Annat är att det har kommit en mobil version av sidan men jag är inte helt nöjd så antagligen kommer den att förändras. Jag har flyttat bort Om och kontakt-delen till en egen sida. Jag ska skriva lite utförligare om det sen hade jag tänkt. Även länkarna, alltså läsvärt, har flyttat för den fick inte plats helt enkelt. Inte sedan jag ville ha en liten kommentar om alla länkar jag har.

Förändringsarbetet pågår.

2 kommentarer:

EmmyZ sa...

Mycket snyggt! Jag gillar det mycket mer än tidigare :-)

Niklas sa...

Tack! Vad glad jag blir =)

Skicka en kommentar

Nya kommentarer

Tävling


Follow megastormse on Twitter

Gillar ni den nya desingen på megastorm?

Världens bästa tyckare

Blogger TemplatesTop Commentators Widget for Blogger