Slumpmässiga inlägg


Blog Archive

(c) megastorm.se devylia @ gmail.com. Använder Blogger.
- -

PostHeaderIcon Försöka spel Splinter Cell: Conviction

Jag la ned spelandet med Dante's Inferno eftersom jag inte riktigt hade tid. Hittade Splinter Cell: Conviction för 191 kr (Xbox 360) på Megastore.se och tänkte att jag nog borde köpa det. Lite efter alla andra som jag brukar men Splinter Cell serien har aldrig lockat mig. Testade på ett spel för många år sedan men kom ingen vart. Tålamodet att gömma sig vakterna var inte min starka sida. Därför blev jag lite glad när det flesta andra sa att det nya Splinter Cell spelet var mer rakt på. Mera action så att säga.

Jag har spelat första banan nu och vet inte vad jag ska tycka. Just nu känner jag inget sug på att spela vidare. Jag får kanske ta mig i kragen imorgon när jag har lite mer tid att spela men just nu känns det inte så lovande faktiskt.  Men jag ska inte döma ut det riktigt än. Men kanske ska jag spela klart Dante's Inferno först istället. Annars kommer jag nog aldrig ta itu med det spelet mer.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Nya kommentarer

Tävling


Follow megastormse on Twitter

Gillar ni den nya desingen på megastorm?

Världens bästa tyckare

Blogger TemplatesTop Commentators Widget for Blogger